Wyzwanie rysunkowe

No, cześć '-'

Postanowiłam zrobić coś...jakby pomiędzy konkursem a challengem...i powstało wyzwanie rysunkowe ^^" mam nadzieję, że się wam spodoba i zgłosi się trochę osób...szczegóły poniżej. [przewiduję trochę zdjęć pod koniec posta]

Red [postać powyżej] miał w poniedziałek rocznicę utworzenia vb. Z tej okazji postanowiłam zorganizować takie małe "wyzwanie rysunkowe".

Polega ono na tym, że osoba, która zdecyduje się wziąć udział ma narysować moje rudowłose dziecię x)
format, wykonanie, technika [tak, nawet abstrakcję dopuszczam] etc. są dowolnie. Może to być portret, follbody, malunek, projekt LL, rysunek, grafika...cokolwiek. Nie musicie używać jego oryginalnego designu, możecie zrobić własny.

Nagród nie przewiduję...ale jak się ktoś postara to może jaką dedykację dostanie ;D
Można się zgłosić, choć nie jest to konieczne. wystarczy wysłać gotową pracę na mojego maila ~~magdaperkusja@gmail.com~~

Zdjęcia

 Mój nowy OC i projekt

 Q

 focia z cmentarza

  kocham to jpg *u*

 uczę się robić selfie ;-;

Pinterest

 oy, spoko to wygląda...

Cóż, to wszystko, powodzenia w rysowaniu ^^" pa, pa~!

~BettyM


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty