Jak stworzyć własnego / własną OC [oryginal character]?

Cześ ^^

W dzisiejszym poście postaram się przedstawić wam mniej-więcej proces tworzenia OC. Postaram się też stworzyć własną postać.
 Zapraszam :D
Świąteczna praca przedstawiająca moje OC o imieniu Q. To coś na twarzy to chustka, a nie zęby ;-;

Od czego zacząć?

Płeć
Myślę, że jedną z ważniejszych rzeczy jest płeć postaci, ponieważ wiele od tego zależy. W razie gdyby ktoś nie wiedział jakie rodzaje płci istnieją: można być kobietą [jak Rita], mężczyzną [Zbychu] lub nie posiadać płci [jak Q, które jest...watą...z uszami...]. Można też nie uznawać swojej płci, czyli być transseksualnym.

Moja postać będzie...kobietą, żeby Rita nie czuła się samotna :Y
Rasa

 Nikt nie powiedział, że wasza postać musi być człowiekiem c; możecie wymyślić syrenkę, centaura, pół kota, wampirzycę albo jakieś zwierzątko ^^ hybrydy oczywiście są jak najbardziej dozwolone. Ja posiadam chochlicę, człekojelenia [czy coś], i uszatą...watę....

Moja dziewczynka będzie...hm...[zaszaleję, co mi tam] hybrydą syreny i wróżki ^H^

o, właśnie

Wygląd zewnętrzny

Cóż...zacznijmy od stylu. Przydaje się tu zabawa w skojarzenia: syrenki-woda-błękity, zielenie, wodorosty / wróżka-szpiczaste uszy-coś lekkiego, zwinnego. dołożę jej włoski granatowe...i jakieś cosie...

 o

Pozostało wymyślić charakter, podstawowe informacje ewentualnie historię i już ^^ [niestety nie mam żadnych rad co do tego ;-; robię to na czuja ;-;]

Imię

Mam sprawdzony sposób na imiona:
1. wybierz kraj pochodzenia postaci, np. Włochy, Polska, Chiny etc. U mnie będzie to Finlandia.
2. wpisz w wyszukiwarce np. finlandzkie imiona żeńskie.
oczywiście możesz wymyślić własne imię [np. Q] 

Laura Rautanen [chyba może być ;-;]

Mam nadzieję, że się przyda ^^" 
Dziękuję za uwagę, pa, pa~!

~BettyM

Komentarze

  1. Chcę koniecznie zobaczyć wersję końcową tej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny poradnik, tylko że nie dokończony. Moim skromnym zdaniem, powinnaś zwrócić uwagę że wygląd czasem upodabnia się do charakteru (np. rude włosy -szalona) i mimikę twarzy (jak bd uroczy to uroczo bd się złościć). Dalej to kolorystyka postaci, chociaż to można zmieniać. Można jeszcze dorzucić wiek, styl ubierania, sylwetkę itp. Ale mimo to, poradnik jest dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ci się nie podoba to nie czytaj >:( nie no, żartuję ^^" dzięki za rady :D kurcze charakter ;-; czułam, że zapomniałam o czymś ważnym ;-;

      Usuń
  3. Bardzo fajny 'poradnik' na pewno skorzystam ^^

    ~Heart (z ll, nwm czy znasz)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jprdl jakie pierd00lenie XD weź doedukuj się zanim zaczniesz coś pisać o osobach tarns
    (pomijam fakt daty)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty