Tęczowa woda - DIY + Q&A

Witam serdecznie~! ^^

Jakby ktoś nie zauważył, blogger dodał nowe szablony, więc postanowiłam poeksperymentować z wyglądem bloga. Wgl dużo się zmieniło...dodałam muzykę, zmieniłam adres...
Ciekawa jestem czy mam jeszcze jakichś czytelników [wyświetlenia są ;-; komentarzy brak ;-; magia normalnie], więc jeśli widzisz ten post to skomentuj 'u' a jeśli ci się tu podoba możesz przetestować przycisk subskrypcji [tam u góry].

Dziś przybywam do was z przepisem na gejowski soczek xd tak, to można pić



Materiały


  • słoiczek lub inny pojemnik, w którym umieścisz tęczę
  • szklanki
  • barwniki spożywcze [chyba, że nie zamierzasz tego pić, w takim wypadku możesz użyć nawet farby]-tyle samo, ile szklanek
  • cukier
  • gorąca woda
  • łyżka
  • strzykawka

Wykonanie

Piękną mam kuchnię cx

Do pierwszej szklanki wsyp dowolną ilość cukru lub nie wsypuj go wcale. Do każdego kolejnego naczynia wsyp 2 łyżki cukru więcej niż do poprzedniego.
Przykład: pierwsza szklanka-0 łyżek cukru, druga-2, trzecia-4, czwarta-6



Do każdej szklanki wlej tyle samo gorącej wody. Wymieszaj do rozpuszczenia się cukru.


Do każdej szklanki dodaj barwnik w innym kolorze, wymieszaj.


Za pomocą strzykawki wlej na dno słoiczka roztwór zawierający najwięcej cukru. Następnie delikatnie i powoli [!] nałóż kolejną warstwę zawierającą mniej cukru. I tak po kolei. Pamiętaj, aby nie zanurzać strzykawki w poprzedniej warstwie.

Jeśli uznasz, że któregoś z kolorów jest za mało możesz DELIKATNIE I POWOLI [!!!] zanurzyć w danej warstwie strzykawkę, a następnie również delikatnie i powoli dodać do niej rozwór o wybranej barwie.

Efekt
Ta da!

Fajne, co nie? xd Wygląda bardzo ładnie "pod światło" *^* Możesz wypić "to coś" jeśli użyłeś barwników spożywczych. Jeśli ktoś czegoś nie ogarnia to proszę dopytać się w komentarzu.

Takie małe info pod koniec. Postanowiłam zrobić Q&A [znowu] i mam nadzieję, że tym razem jednak pojawią się jakieś pytania...cóż, można je wpisywać w komentarzach, jak również i propozycje tematów postów, które chcielibyście przeczytać ^^

Dziękuję za uwagę, do napisania!

Komentarze

  1. Jestem, widziałam, przeczytałam, zaobserwowałam xD fajne to Bettysiu
    Pytania... jak to coś konkretnie smakuje? Piłaś to? Przeżyłaś?
    A tak serio, jaki tort lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie kolorowe słoiczki '^' A tak too.. ulubiona pogoda? Alboooo jak chciałabyś wyglądać gdybyś mogła się zmienić? Może post o akwarelach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jezu, ktoś jeszcze czyta tego bloga? xD QnA raczej nie będzie, poddałam się ;-; a o akwarelkach coś mogę napisać, why not ^^

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty