Galaktyka w słoiku ZTS

No, cześć '-'

Dziś wsadzamy gwiazdki w słoik ^^ 
tutaj macie nieco inną metodę - klik
Ten werbel w tle. I pulpit. I kaloryfer. ;-;



Materiały:
  • słoik [butelka...cokolwiek]
  • wata
  • farby [akrylowe rozpuszczają się w wodzie. żadnych olejnych! akwareli nie polecam :T ale nie wiem jak z temperami]
  •  kubki [tyle, ile kolorów farby]
  • jakiś patyk [w moim przypadku bezużyteczne pióro]
  • brokat! *u* tylko nie mikro brokat ^^" ewentualnie jakieś drobne gwiazdki czy coś


wlewamy do kubków wodę i dodajemy farby. Tylko tak...dość sporo tej farby...chyba, że wolicie bardziej transparentne kolory.


Mieszamy kijaszkiem~





Wlewamy trochę farby na dno słoiczka. Radzę zachować umiar ;-;




Kijaszkiem wpychamy watę do środka. jeśli powstałe "coś" wydaje wam się zbyt wodniste, dodajcie jeszcze trochę waty.




Powinno wyglądać mniej-więcej tak :D




Teraz wsypujemy ~brokat~ Ja lekko przechylam słoik kiedy to robię, żeby się przykleiło do brzegów :T Na początku pominęłam ten krok ;-; przypomniało mi się w połowie słoika ;-;


Jeśli, tak jak ja, jesteście bałaganiarzami i wszędzie rozsypaliście brokat możecie zmieść go pędzelkiem.


I tak w kółko~^^



Pora zająć się zakrętką. możecie ją pomalować, polakierować, obkleić itd. Ja przejechałam ją kilka razy takim pisadłem.




O, takie coś.


Na końcu słoiczek można czymś przewiązać i gotowe ^^

UWAGA!
Po jakimś czasie resztki farby zaczną osadzać się na dnie, a kolory się nieco bardziej zmieszają. Jednak nie wygląda to źle w moim odczuciu...

 Projekt wyglądu Małgosi [Rity]

Najlepsze zdjęcie jakie kiedykolwiek zrobiłam *u* spójrzcie na te kwiatkogwiazdki >w<

Post z Pinteresta



Więc co z tą listą lektur~?

To tyle, pa ^^
~BettyM

Komentarze

  1. Jej ^^ Bettyniu (mogem tak do Ciebie mówić? '-') pięknie Ci to wyszło i fajnie, że wykorzystałaś mój tutorial *Nat is soł hepi ^^* A ten rysunek Rity, na koniec posta mnie urzekł ^u^ To takie słodkie, że nie mogę ^u^
    ~Natinek pozdrawia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz, możesz ~^^ ale w twoim tutku trza było moczyć w farbie i rozcierać...czy coś...chyba, że czytać nie umiem ;-; ~Ptyś pozdrawia xD

      Usuń
  2. Fajny sloiczek, tylko zdjęcia trochę niewyraźnie :/. Podoba mnie się ten rysunek, taaki sweet <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty