LBA [znowu ;-;]

No, cześć '-'

Już nie wiem które to LBA -_- 
Zakładam, że wiecie jak się to odbywa '-' Ja nikogo nie nominuję, już to wcześniej zrobiłam

Najpierw nominacja z Mirror of talent [klik]

Nin
Ja

1. Co lubisz rysować?
Ludzi od...yyy...końca klatki piersiowej w górę.
2. Masz ulubioną kreskówkę?
Ech...chyba nie ;-; ale "Rise of the guardians" było fajne.
3. Ciebie też denerwują/dziwią pytania typu "jak ma na imię Twoja przyjaciółka?" itp.?
Troszku.
4. Czy kiedykolwiek udało Ci się nominować do LBA 11 blogów?
A gdzie tam.
5. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc/miesiące?
Lipiec i sierpień.
6. Zdarzyło Ci się narysować coś, czego nie umiałaś nazwać?
Nie umiem nazwać większości rysunków i bazgrołów z lekcji ;-;
7. Co sądzisz o LBA, challengach, itp.?
Nie jestem fanką ;-;
8. Lubisz zapach markerów permanentnych?
...że czego? w sensie pisaków? to nie ;-;
9. Czy kiedykolwiek miałaś jakąś roślinę w pokoju/mieszkaniu/domu?
Ja, mama i babcia lubimy kwiaty, więc jest ich w domu sporo, a od niedawna w mojej sypialni są dwa nowe storczyki. Ten żółty nazywa się Andrzej ;-;
10. Nie umiem zadawać pytań, prawda?
Nie jest tak źle.
11. Masz coś w stylu "ulubionego swojego tekstu"?
 Mam - "Mhm" i "Aha" '-'

Teraz nominacja od Chocolate Monster [klik]

Choco
Ja
  
1.Masz zwierzę?Jak tak to jakie?
Teoretycznie mam psa. Teoretycznie.
2.Wolałbyś żyć 30 lat bogaty czy żyć 100 lat niesamowicie biednym?Dlaczego? 
30 lat. Rodzice mieliby spokój, a matoł, który pojąłby mnie za żonę nie musiałby brać rozwodu. 
3.Zbierasz coś?Jeśli tak to co?
Jednogroszówki ^^
4.Lubisz świnki morskie?
No *u*
5.Co myślisz o moim blogu?
Nic, nie jestem stałym czytelnikiem.
6.Wolałbyś skoczyć na bungee czy ze spadochronem?
...Mam lęk wysokości ;-; i nie lubię ryzyka ;-;
7.Jak mniej-więcej wygląda Twój pokój?
No to tak: po prawej stronie od drzwi stoi rozkładana kanapa, której nie chce mi się złożyć. Po lewej stronie jest ściana zastawiona meblami. Regał pękający w szwach [za dużo w nim ksiąg ;-;] szafy obklejone plakatami i szerokie na nieco ponad metr biurko zastawione sprzętem, a nad nim mój magazynek. Na wprost drzwi jest okno. Pod ścianą naprzeciwko biurka są: szafka z bielizną, werbel, z którego nie korzystam i szafka nocna [taka z lampką...i miejscem na książkę]. podłogę zdobi dywan z czasów PRL, a na środku pomieszczenia znajduje się ława. Sporo rzeczy jest tu szaro-pomarańczowo-białych.
8.Mieszkasz w domu czy w bloku?
W domu.
9.Masz konto na Lilla Lou?
Mam.
10.Lubisz czekoladę?
Owszem.
11.Wymyśl pytanie i na nie odpowiedz
To bardziej taki dialog...
-Śpisz?
-Nie, oglądam powieki od spodu.

Nominacja od Lusi i Natiki...Natika...albo Natiku...[klik]

L&N
Ja
 
1. Aktualnie jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Borze Wszechlistny [<-tekst od RuthLessTeam]...nie mam jednej..."39 Music!" Miku Hatsune jest fajne,  "Tatuaże czasu" Megitzy też lubię [mam ich płytę. z autografem. i byłam na niecałych dwóch koncertach. hehe.] a z takich radiowych to...Alle Farben "Please Tell Rosie"

2. Najdziwniejsze przeżycie z przyjaciółmi?
Jak dziewczyny łowiły kasę w fontannie ;-; a ja stałam z boku byłam i załamana ich głupotą ;-; albo jak się w lesie zgubiłyśmy xd

3. Czy Twoi bliscy wiedzą, że prowadzisz bloga? 
Rodzina?
Wie.
Znajomi?
Nieliczni wiedzą. [co z tego, nie czytają]

4. Czarny, czy biały?
 Biały.

5. Jesteś poważny/a, czy zwariowany/a?
Raczej poważna.

6. Masz konto, na YouTube? Jeśli tak, to nagrywasz?
Mam, nagrywam.

7. Lubisz emotikony?
Hai ~^^

8. Czego się boisz?
Mojej matematyczki ;-; i niektórych robaków ;-; i mam arachnofobie, ale to u nas w rodzinie dziedziczne ;-;

9. Uprawiasz jakiś sport?
Chodzenie [w kółko] i skakanie na trampolinie. Jak mnie zmuszą to jeszcze na rower chodzę.

10. Jakbyś nie chciał/a mieć na imię?
Klhldjedgcbzdexr '-'

11. Ulubiona postać literacka? 
[Jedna?!] yyyy...z ostatnio napoczętej serii: Net Bielicki [żarty w nieodpowiednich momentach <3]  



Teraz jakieś zdjątka wam zapodam [coś mi się z czcionką porobiło ;-;]

 Zbyszek Rogacz >w< [tsa, mam niezależnego OC ;-;]  i test cienkopisów od Paperdota

lizaki ;-;
 na zakupach byłam



KIZNAIVER! *A* [z Pinteresta]



I tyle '-' Pa, Pa, mordeczki ~^^
~BettyM

Komentarze

  1. YAY ^^ bjuti rysunki Bettysiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rysnek. *-*
    ~Marcel dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bettysiu, nominowałam Cię do Podaj Dalej Challenge ^^
    LINK: http://natali-style-art-studio.blogspot.com/2016/08/podaj-dalej-challenge.html
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty